- Pakalpojumi
- Interneta veikalu izstrāde
- Vairumtirgotāju integrācija
- Interneta veikalu noma
- Uzņēmuma vadības sistēma
- Mājaslapu izstrāde
- SEO optimizācija
- SMS mārketings
- Grafiskais dizains
- Nomas mājas lapa
- Serveru uzturēšana
- Vairumtirdzniecības sistēma B2B
- Tiešsaistes čats
- IT Konsultācijas
- Citi pakalpojumi
- Vebināri
- Portfolio
SEO reitinga uzlabošana
Augstākās klases dizains vai profesionāļa cienīgs portfolio diemžēl negarantēs mājaslapas popularitāti, ja Jūsu SEO jeb meklētāja optimizācija būs pavirši izstrādāta. Meklēšanas vietnes kā Google, Yahoo, Bing u.c. ir ļoti prasīgas, ja runājam par vietņu kartēm, alt tagiem, atslēgvārdiem utt. Tāpēc ir svarīgi saprast, kā uzlabot Jūsu mājaslapas SEO, lai gūtu maksimālus panākumus interneta vidē.
Kas ir SEO?
SEO ir process, kurā tiek uzlabota informācijas apmaiņa Jūsu mājaslapā, ar tādu meklēšanas vietņu palīdzību, kā Google, Yahoo, Bing u.c. caur organiskiem, vai algoritmiskiem paņēmieniem. Jo augstāk lapa atrodas meklēšanas rezultātu sarakstā, jo vairāk apmeklētāju tā saņems no meklēšanas vietnēm. Ir vairākas metodes, kā uzlabot SEO reitingu, neizmantojot maksas pakalpojumus. Zemāk varat izlasīt ieteikumus, kas, mūsuprāt, ir ārkārtīgi svarīgi!
Lapas nosaukums
Nosaukuma tags meklēšanas dzinējos tiek lietots, lai attēlotu lapu rezultātos, kā arī tas atrodas pārlūkprogrammas augšējā daļā. Šie tagi informē “meklētājrobotus” un lietotājus par attiecīgās lapas saturu. Google savos nosaukumos (meta tags, description tags) attēlo no 50 līdz 60 simboliem, tāpēc ir svarīgi nosaukumus rakstīt īsus, kodolīgus un mērķauditorijai atbilstošus. Atslēgvārdiem un lapas un galvenajām tēmām, vajadzētu atrasties nosaukuma sākuma daļā.
Atslēgvārdi
Atslēgvārdu izvietojums lapā, iespējams, ir viens no svarīgākajiem SEO uzlabošanas paņēmieniem. Noteikti jāņem vērā tas, kā lietotājs varētu meklēt Jūsu piedāvāto informāciju, produktu vai pakalpojumus, jo atslēgvārdi, kurus lietotāji izmantos meklēšanā ir tieši tādi, kādus Jums vajadzētu lietot savā lapā. BET esiet uzmanīgi, pārblīvējot lapu ar atslēgvārdiem, Jūs ne tikai varat sabojāt satura kvalitāti, bet arī savu SEO reitingu, jo Google algoritmi ir ieprogrammēti atpazīt “atslēgvārdu perēkļus”.
ALT tagi
Katrs, Jūsu lapā esošais, attēls un video var tikt papildināts ar informatīviem un aprakstošiem vārdiem. Tos sauc par papildus teksta aprakstiem (alt). Šie apraksti ļauj meklēšanas vietnēm izvēlēties Jūsu lapu, balstoties uz atslēgvārdiem, kas pievienoti attēlu un video aprakstiem, kā arī jau lapā esošajiem atslēgvārdiem. Respektīvi, attēlu un video apraksti palielina Jūsu lapas iespējas tikt novietotai augstāk meklēšanas rezultātu sarakstā, kas, ilgtermiņā, ceļ lapas SEO reitingu.
Vietnes karte
Vietnes karte ir lapa, kurā izveidotas un izvietotas saites uz citām vietnes svarīgākajām lapām. Tā ļauj “meklētājrobotiem” ātrāk un ar lielāku precizitāti atrast apmekletāju interesējošo informāciju. Tādēļ vietnes, kurām ir izstrādāta šāda karte, SEO reitingā tiek vērtētas augstāk.
Responsīvs (adaptīvs) dizains
2015. Gadā, gandrīz 40% no visas meklētāju informācijas plūsmas, tika sūtīta no mobilā telefona. Tāpēc nav pārsteigums, ka mājaslapas ar mobilajām iekārtām draudzīgu dizainu, SEO reitingā tiek vērtētas augstāk. Google cenšas panākt maksimāli ērtāko informācijas iegūšanas pieredzi saviem lietotājiem, tāpēc responsīvs dizains ir viena no svarīgākajām prasībām veiksmīgai darbībai interneta vidē.
Lapas saturs
Regulāri atjaunojiet un papildiniet lapas saturu! SEO sistēmā, satura pievienošana un atjaunošana tiek uzskatīta par vietnes uzticamības un stabilitātes pazīmi. Pēdējā laikā vērojama Googles nosvēršanās par labu garākam, plašākam saturam. Jebkurš var izveidot 400 vārdus garu ierakstu, iekļaujot pāris atslēgvārdus, un Google to zina, tāpēc arī šādas izmaiņas. Ierakstiem, kā minimums, vajadzētu saturēt vismaz 1000-1500 vārdus, bet balstoties uz “QuickSprout” pētījumiem, SEO reitingā visaugstāk tiek vērtētas vietnes, ar vidēji 2000-2500 vārdiem ierakstā.
URL uzbūve
URL ir viena no primārajām lietām, ko vērtē meklēšanas vietnes, lai noteiktu SEO reitingu, acīmredzami, URL uzbūve ir ārkārtīgi svarīga. Veidojiet lapas URL īsus, kodolīgus un atbilstošus ieraksta tēmai, URL arī var palīdzēt lapu kategorizācijai, pie viena uzlabojot lietotāju saskarsmi ar lapu.
Norādes uz Jūsu vietni
Svarīgs faktors Google algoritmā ir skaits, cik bieži saite uz Jūsu vietni, tiek ievietota citās vietnēs. Jo biežāk tiek norādīta saite vai atsauce uz Jūsu vietni, jo lielāku uzticību iegūstat SEO sistēmas acīs.
Sociālo tīklu aktivitāte
Facebook, Twitter un daudzi citi sociālie tīkli ir ieguvuši milzu popularitāti lietotāju vidū, tāpēc ļoti gudri būtu pievienot savai lapai sociālo tīklu pogas, lai lietotāji var dalīties ar Jūsu informāciju arī sociālajās vietnēs.
Progresa pārvaldīšana
Lai pārliecinātos par ieguldītā darba rezultātiem, kā arī veiktu papildus uzlabojumus, sekojiet līdzi savam progresam un SEO reitingam. Šim nolūkam var izmantot “Alexa” un “Google” rīkjoslas. Sekojiet līdzi arī tam, kā apmeklētāji pie Jums nonāk, un kādi atslēgvārdi tiek lietoti visbiežāk.
Kā redzat, liela daļa SEO faktoru paliek nemainīgi jau daudzus gadus, tomēr ir pāris lietas, kas tiek pilnveidotas, lai apgādātu lietotājus ar vērtīgākajām un noderīgākajām atbildēm uz viņu jautājumiem. Neaizmirstiet sekot līdzi SEO izmaiņām, un vēlam veiksmi Google reitingu iekarošanā!
Vai Jums ir jautājumi?
Vai nepieciešama
specifiska darba izpilde?
Sazinies ar mums
- EcomBaltic, SIA
- Reģ. Nr.: 40003898026
- PVN Nr.: LV40003898026