Piesakot pakalpojumus šodien ar kodu BLACK FRIDAY, visiem pakalpojumiem tiks piemērota atlaide līdz pat 30% apmērā.
#main-nav {top:34px!important;}
#main-nav-instead {height:94px!important;}
@media (max-width: 872px) {
#main-nav {top:58px!important;}
#main-nav-instead {height:118px!important;}
}
Mūsdienas, kad ir pieejams plašs informācijas klāsts digitālajā pasaulē, ir svarīgi veidot oriģinālu saturu. Šāda satura veidošana visbiežāk ir paredzēta dažādiem mārketinga nolūkiem, ko sauc par kopīraitingu (angliski: copywriting) jeb radošu tekstu izstrādi. Šādu tekstu galvenais uzdevums ir piesaitīt mērķauditorijas interesi par produktu vai pakalpojumu, kā arī veicināt tā pārdošanu.
Copywritings ir labs rīks, lai padarītu uzņēmuma zīmolu atpazīstamu plašākai sabiedrībai, ieviestu mērķauditorijas uzticību produktam vai pakalpojumam, kā arī izceltu uzņēmuma stiprās puses.
Foto: storyset, freepik.com
Kopīraitings tiek izmatots:
Kopīraiters (angliski: copywriter) var būt profesionāls tekstu rakstītājs, kurš ir apguvis un praktizējis savu amata pozīciju, kā arī persona, kurai patīk veidot oriģināla satura tekstus. Būtiski, lai tekstu rakstītājam būtu labas valodas zināšanas, gramatikas un stilistiskas izjūta. Tik pat būtiski ir arī atlasīt un izveidot precīzu informāciju par prezentējamo produktu vai pakalpojumu, jo teksta veidotājs atbild par veidoto teksta informāciju, kas tiek izmantota mārketinga, reklāmas u.c nolūkos.
Reklāmu tekstu rakstīšanas mērķis ir radīt interesi par produktu vai pakalpojumu, neizmantojot daudz vārdu, tādēļ vārdi ir jāizvēlas tādi, kas konkrēti norādītu problēmu un sniegtu atbildi uz to kā produkts vai pakalpojums artisina radušos problēmu.
Foto: storyset, freepik.com
E- pastu tekstu rakstīšana attiecas uz visu saturu, kas ietverts mārketinga e-pastā, sākot no virsraksta līdz pamattekstam. E- pasti tiek izmantoti, lai piesastītu potenciālos klientus izmantot piedāvāto produktu vai pakalpojumu, kā arī, lai pārliecinātu esošos klientus turpināt izmantot produktu vai pakalpojumu.
Sociālo mediju tekstu rakstīšanu izmanto, lai veidotu ierakstus tādos sociālajos medijos, kā Instgram, Facebook, LinkedIn, Twitter, u.c vietnēs. Sociālo mediju rakstus veido īsus un konkrētus. Tekstu veidošanai var izmantot neformālu valodas stilu, iekļaujot aktuālās tendenes, mirkļbirkas un frāzes, lai pievērstu klientu uzmanību.
Foto: storyset, freepik.com
Tehniskie raksti tiek veidoti, galvenokārt, tādas tehniskajās nozarēs kā būvniecība, ražošana, IT. Tehnisko tekstu autori raksta produkta vai pakalpojuma izmantošanas rokasgrāmatas, veido rakstus par visbiežāk uzdotajiem klientu jautājumiem, veido pētnieciskos rakstus, dažāda veida tehniskās dokumentācijas. Tehniskie raksti, gavenokārt, paredzēti, lai sniegtu tehnisku un praktisku informāciju par produkta vai pakalpojuma izmatošanu, tā funkcijām un pielietošanu.
SEO tekstu rakstīšana ir ļoti būtiska mājaslapās un interneta veikalos. Svarīgi veidot SEO draudzīgu saturu uzreiz, kad ir izstrādāta mājaslapa vai interneta veikals.
SEO satura izveide nav vienas dienas darbs, bet gan laikietilpīgs process, kuru laika gaitā papildina ar nepieciešamo informāciju. SEO rakstus, galvenokārt, veido, lai nokļūtu augstāk Google meklēšanas rezultātos un iegūtu papildus mājaslapas vai interneta veikala apmeklējumus, kas ir svarīgi, jo nereti cilvēki, kas meklē Google konkrētu pirkumu vai pakalpojumu ir nolēmuši to iegādāties.
Nepieciešama SEO optimizācija vari radošu tekstu izveide? Saznies ar mums!