- Pakalpojumi
- Interneta veikalu izstrāde
- Vairumtirgotāju integrācija
- Interneta veikalu noma
- Uzņēmuma vadības sistēma
- Mājaslapu izstrāde
- SEO optimizācija
- SMS mārketings
- Grafiskais dizains
- Nomas mājas lapa
- Serveru uzturēšana
- Vairumtirdzniecības sistēma B2B
- Tiešsaistes čats
- IT Konsultācijas
- Citi pakalpojumi
- Vebināri
- Portfolio
Kas ir CRM sistēma? Vai tā nepieciešama manam uzņēmumam?
CRM sistēma savu nosaukumu guvusi no angļu valodas vārdu saīsinājuma Customer Relationship Management. Tā ir sistēma, kas paredzēta klientu datu pārvaldībai un attiecību uzturēšanai. Šādas sistēmas piedāvā dažādus rīkus un plašu funkciju klāstu, kas palīdz efektīvākai saziņai ar jau esošajiem klientiem un potenciālajiem klientiem, uzlabot dažādus pārdošanas procesus kā arī klientu apkalpošanu.
Kādas funkcijas visbiežāk CRM sistēmas nodrošina?
Kā visbūtiskākās CRM funkcijas var minēt:
- Klientu datu uzraudzību un pārvaldību (uzglabā kontaktinformāciju, pirkumu vēsturi, saziņas vēsturi, citu saistošu informāciju);
- Pārdošanas datu uzraudzību un pārvaldību (uzglabā jau notikušos darījumus, saziņas procesus, palīdz apkopot potenciālo klientu datu bāzes, nodrošina dažādus rīkus esošo datu pārskatīšanai un ikdienas darbu automatizācijai);
- Piegādātāju un sadarbības partneru datu uzraudzību un pārvaldību (uzglabā saziņas veidus, procesus un vēsturi ar piegādātājiem un sadarbības partneriem, nodrošina dažādus rīkus esošo datu pārskatīšanai un ikdienas darbu automatizācijai).
CRM sistēmā esošā informācija nodrošina viscaur pārredzamu saziņas procesu ar uzņēmumam interesējošām pusēm, lai ikviens uzņēmuma darbinieks nepieciešamības gadījumā var turpināt uzturēt attiecības ar otru pusi un ir informēts par veiktajiem darījumiem un aktuālo informāciju.
Vai manam uzņēmumam nepieciešama CRM sistēma?
Jebkuram uzņēmumam dienu no dienas datu kļūst arvien vairāk. Ja dati tiek glabāti mapēs, gadu gaitā tie aizņem daudz vietas, kļūst nepārskatāmi. Dati, kas tiek glabāti digitālās sistēmās ir vieglāk pārvaldāmi un pavisam noteikti atrodas drošākā vidē.
CRM sistēmas priekšrocības:
- Ikdienas procesu automatizācija;
- Lielu datu kopu pārskatāmība;
- Datu atskaites un analītikas rīki;
- Iespēja izanalizēt klientu uzvedību, identificēt tendences un veikt prognozes par turpmākajiem darbības virzieniem;
- Iespēja piekļūt datiem no jebkuras vietas jebkurā laikā (kamēr vien ir pieejama ierīce ar interneta savienojumu).
CRM ir rīks ne tikai palīdzēs pašam uzņēmumam pārvaldīt tā rīcībā esošos datus, bet tos pareizi izmantojot, arī palīdzēs uzlabot klientu attiecības. Uzlabojot klientu attiecības, tiek veidota lojalitāte, kas klientu veicina atgriezties pie Jūsu piedāvātajiem produktiem vai pakalpojumiem un vajadzības gadījumā tos iegādāties pie Jums nevis pie konkurenta.
Vai Jums ir jautājumi?
Vai nepieciešama
specifiska darba izpilde?
Sazinies ar mums
- EcomBaltic, SIA
- Reģ. Nr.: 40003898026
- PVN Nr.: LV40003898026