- Pakalpojumi
- Interneta veikalu izstrāde
- Vairumtirgotāju integrācija
- Interneta veikalu noma
- Uzņēmuma vadības sistēma
- Mājaslapu izstrāde
- SEO optimizācija
- SMS mārketings
- Grafiskais dizains
- Nomas mājas lapa
- Serveru uzturēšana
- Vairumtirdzniecības sistēma B2B
- Tiešsaistes čats
- IT Konsultācijas
- Citi pakalpojumi
- Vebināri
- Portfolio
Kas ir SMS mārketings un kādēļ to izvēlēties?
SMS mārketings ir mārketinga komunikācijas veids, kuru uzņēmumi izmanto, lai sazinātos ar klientiem par akcijām, jaunumiem, izmaiņām, kā arī paziņotu būtiskas izmaiņas par piegādēm. Mūsdienās, kad tik daudz laika pavadām pie viedajām ierīcēm, īsziņas ir kļuvis par vienu no komunikācijas veidiem kā visātrāk sasniegt klientu. Kādas ir būtiskākās SMS pakalpojumu priekšrocības un ko ņemt vērā veidojot veiksmīgu īsziņu kampaņu?
SMS pakalpojumu priekšrocības
SMS pakalpojumu izmantošanai ir visai daudz priekšrocību. Kā būtiskākās no tām varam minēt:
- Iespēju ātri sasniegt klientus;
- Augstāku ziņas izlasīšanas reitings kā e-pastiem;
- Iespēja sasniegt plašu auditoriju;
- Iespēju jau laicīgi izveidot un saplānot īsziņu izsūtīšanas kampaņas;
- Iespēju veidot personalizētas ziņas un uzlabot komunikāciju ar klientu, lojalitāti;
- Iespēju atgādināt par akcijām, jaunumiem vai nepabeigtiem pirkumiem;
- Iespēju ātri paziņot par būtiskām izmaiņām vai piegādes statusiem.
Mūsdienās vairums lielo uzņēmumu, kas veic pārdošanu internetā, ir izvēlējušies SMS mārketingu, lai paziņotu klientiem aktuālo informāciju par pasūtījuma un tā piegādes statusu.
Priekšnoteikumi veiksmīgam SMS mārketingam
Lai SMS mārketings būtu veiksmīgs un jau pirmajā kampaņā no tā neatteiktos lielākā daļa klientu, svarīgi ievērot būtiskus ieteikumus:
- Veidojiet īsas un konkrētas ziņas;
- Īsziņās iekļaujiet mērķauditorijai saistošu informāciju;
- Atcerieties pieminēt īsziņas autoru;
- Pirms izsūtiet ziņas, atcerieties par datu drošību un pārliecinieties vai esat saņēmuši klientu piekrišanu īsziņu saņemšanai;
- Nepadariet atteikšanos no īsziņu saņemšanas pārāk sarežģītu;
- Īsziņas sūtiet ar mēru – pārāk bieža ziņu izsūtīšana, veicinās klientus no tām atteikties.
Vai interneta veikalam ir nepieciešams SMS mārketings?
Efektīva interneta veikala pamatā ir dažādu procesu optimizācija. Arī SMS pakalpojumi, ja tie tiek izmantoti pareizi, var palīdzēt samazināt laiku, kas tiek izmantots komunicējot ar klientu par saņemtu pasūtījumu, preces izsūtīšanu, piegādes vai citu būtisku informāciju.
Vai Jums ir jautājumi?
Vai nepieciešama
specifiska darba izpilde?
Sazinies ar mums
- EcomBaltic, SIA
- Reģ. Nr.: 40003898026
- PVN Nr.: LV40003898026